سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی استان از افزایش 2 درصدی مصرف CNG در استان زنجان خبر داد .

افزایش مصرف CNG  در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس شهبازی سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان  از افزایش یک درصد در مصرف CNG استان خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز طبیعی فشرده طی ۲ ماهه سال جاری ۲۵ میلیون و ۱۱۳ هزار متر مکعب و مدت مشابه ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مکعب بوده که این قیاس مصرف نشان از یک کاهش یک درصد در مصرف گاز طبیعی فشرده در استان دارد .

وی  در ادامه افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری مصرف CNG استان در حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب بوده که در قیاس با اردیبهشت ماه سال ۹۶ با مصرفی در حدود ۱۲ میلیون و ۴۲۶ هزار متر مکعب حاکی از یک رشد ۲ درصدی مصرف اردیبهشت ماه استان در سال جاری دارد .

سرپرست شرکت پخش فراورده های نفتی زنجان ادامه داد:میزان مصرف ۱۲میلیون متر مکعب CNG استان در اردیبهشت ماه سال جاری منجر به صرفه جویی ۱۳ میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است .

وی افزود: سهم CNG از سبد حمل و نقل استان نیز در سال جاری در حدود ۲۹ درصد به ثبت رسیده است.

شهبازی در انتها ضمن اشاره به در سرویس بودن کلیه جایگاههای CNG استان با حداکثر ظرفیت و درخواست از مراجعین جهت رعایت کامل الزامات ایمنی خاطر نشان کرد: هیچگونه مشکلی در استان تامین این سوخت جهت هم استانی ها متصور نمی باشد.


انتهای پیام/ن

صرفه جویی نزدیک به ۱۳ میلیون لیتری بنزین  در استان زنجان

 

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.