در سالن های نمایشی تهران و روزهای گرم و پر تلاطم این روزها نمایش های مختلفی به روی صحنه می رود که در این گزارش به آن پرداخته ایم.

در سالن های نمایشی تهران چه خبر است؟به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای گرم تابستان بیش از 30 اثر در تماشاخانه های شهر تهران به روی صحنه می روند.

بنابراین گزارش  در مجموعه  تئاتر شهر نمایش هایی  چون «پرتی» از روز چهارم تیر ماه به نویسندگی رسول کاهانی و بهار رضی زاده در پلاتو اجرا روی صحنه رفت، در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 روی صحنه می رود، بهار رضی زاده، شوکا کریمی، کتایون لطیف، ثمین رادنیکنام، ماهنی مهرپور به عنوان بازیگر حضور دارند.

«دیر راهبان» عنوان نمایش دیگری به کارگردانی کیومرث مرادی که ساعت  21  هرشب در تالار چهارسو روی صحنه می رود. در این نمایش رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار سایه نمایش «تئاترقجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت و بازی پریزاد سیف، بهروز پور برجی و پژمان علیپور ساعت 18 به صحنه می رود، این در حالی است که در همین تالار یک نمایش دیگر با عنوان «پلاس پلاس به توان دو» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی و بازی مصطفی ساسانی، سحرناز عباس زاده، عبدالرضا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرصا معدن کن، سترگ رضایی، محمد امیری میزبان علاقه مندان خواهد بود، این اثر نمایشی  ساعت 20 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان روی صحنه می رود.

در تالار قشقایی نیز «تو مشغول مردنت بودی» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مژگان خالقی  هر روز ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش معصومه کریمی، نویدبانی، فائزه بختیار و فاطمه بختیار به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچینین در مجموعه  ایرانشهر « نمایش درنیومده بود »  تا ۲۲ تیر، هرشب در سالن انتظامی خانه هنرمندان ساعت   19اجرا می شود.

  سعید زارعى کارگردان این نمایش است و بازیگرانی چون امین اسفندیار، آوا تدین، جواد قاسملو، اسماعیل گرجى، میثم نوروزى، آلین جوهرچى، شایان وزیری  در آن ایفای نقش می کنند.

نمایش « نون زنش را بیشتر از مُصدق دوست دارند» به کارگردانی علی مست و بازی الهام اخوان، کیانوش جواد اسلامی، نجمه کاظم زاده، حامد کشمیری، کیارش لبانی، محمد علی نجیمی با صدای ایوب آقاخانی، ستاره پسیانی، محسن کیایی هرشب ساعت 21 در سالن انتظامی اجرا می شود.

نمایش «همه چیز درباره آقای «ف » به کارگردانی آرش عباسی و بازی احمد مهرانفر از۱8 خرداد تا ۱۵ تیر  هرشب ساعت ۲۱:۰۰در   سالن استاد سمندریان اجرامی شود.

 نمایش «بدن مقدس» نیز هرشب ساعت 19 در سالن استاد انتظامی به کارگردانی مهدی محمدی اجرا می شود.

  نمایش « یک روز تابستانی » به کارگردانی پارسا پیروزفر و بازی رضا بهبودى، پارسا پیروزفر، سوگل قلاتیان هرشب ساعت۱۹:۰۰در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می رود 

نمایش «آمیز قلمدون» به کارگردانی هادی هرشب ساعت  21 درسالن استاد ناظرزاده کرمانی  اجرا می شود.

نمایش« لیلا و چند مسافر» به کارگردانی  محمد رحمانیان هرشب در سالن سمندریان ایرانشهر اجرا دارد، در این نمایش بازیگرانی چون  علی عمرانی، فریبا متخصص، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، سینا رازانی، احسان کرمی، سعید توکلی، سانیا سالاری، آلاله زارع طلب، محمد شاکری ایفای نقش می کنند.

تماشاخانه سنگلج در این روزها میزبان اثری است با عنوان«  نمایش عکس خانوادگی »، رضا بهرامی این اثر را کارگردانی کرده  و پرستو گلستانی  در آن ایفای نقش می کند که این نمایش هرشب ساعت 20 اجرا می شود.

همچنین تالار وحدت  میزبان نمایش « ریچارد » به کارگردانی حمیدرضا نعیمی  است .

تماشاخانه  باران هم  نمایش « کالاندولا» را به کارگردانی احمد سلگی هرشب 17 به روی صحنه می برد.

تالار مولوی میزبان سه اثر در سالن اصلی و سالن کوچک است که این  سه اثرعبارتند از « شکیل اونیل» به کارگردانی  علی حسین زاده نمایش «آقا محمد خان» به کارگردانی  نوید معمار،نمایش «پرده خوان» به کارگردانی شیما اسدی  است.

نمایش «سیه چشم » به کارگردانی فریبا آقاپور هرشب 19:40 در سالن اصلی تالار محراب اجرا می شود همچنین این سالن میزبان نمایش « صندوق ما راز داره » به کارگردانی نسیم یاقوتی و « بالانس » به کارگردانی حسین کریمی پناه است که این دو اثر به ترتیب هرشب ساعت 21 و 19:40 اجرا می شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تئاتر در تماشاخانه های شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار