مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

رباب عزیزخانی ،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره به میزبانی اردبیل یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است چرا که این جشنواره مزین به نام امام رضا(ع) است.

وی از برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اردبیل خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیر ماه به دبیرخانه اداره کل ارائه دهند که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و خوشبختانه شاهد استقبال مناسبی از این جشنواره در سطح استان هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: ترویج روش و سیره ناب زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) محور اصلی برگزار این جشنواره است که پایان این مسابقات در تاریخ 25 مرداد ماه با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود و بی‌شک در توسعه فرهنگ ناب رضوی تاثیرات به‌سزایی به دنبال دارد.

عزیزخانی افزود: امیدواریم با برگزاری این جشنواره عادت خوب خواندن و مطالعه را در جامعه به عنوان سبک زندگی ایرانی – اسلامی ترویج دهیم تا نسل آینده در سایه مطالعه و خواندن کتاب بتوانند بیشتر با فرهنگ، مدنیت و تمدن خود آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام/ع

هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.