معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رواج کتابخوانی جامعه را در برابر ناهنجاری ها بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: رواج کتابخوانی در میان گروههای سنی مختلف؛ جامعه را از انواع ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بیمه می نماید.

وی گفت: هر جا که کتاب و کتاب خوان باشد بطور یقین انواع خشونت ها و بزه های اجتماعی جای خودشان را به زیبایی ها؛ مهربانی ها و در یک کلام انسانیت می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: رواج فرهنگ کتابخوانی با آگاهی و ارزش بخشی به انسانها موجب افزایش توانمندی مردم و در نتیجه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم می کند.

نصیری گفت: مزین شدن کتاب و کتابخوانی و انواع هنرها به نام اهل بیت (ع) و به خصوص امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کارآیی مفید و معنوی آنها را افزوده و جامعه را به سعادت رهنمون می شود.

وی افزود: هدف از برپایی جشنواره کتابخوانی با نام مبارک شمس الشموس حضرت رضا (ع) نیز متوجه نمودن هرچه بیشتر مردم ولایت مدار اردبیل به بهره گیری از ارزش های اخلاقی والای آن امام همام است.

نصیری گفت: ایجاد نشاط و شادابی از نیازهای اساسی هر جامعه به منظور افزایش کارآیی است و هنرمندان و قلم به دستان در این زمینه نقش به سزایی دارند.

وی افزود: تقویت حضور زنان در جامعه و سپردن اداره قسمت اعظمی از امور جامعه به بانوان از سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز استانداری اردبیل است و شرکت گسترده بانوان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/ح

اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.