فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به منطقه، یکشنبه شب در رام‌الله پشت در‌های بسته با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلای ملادینوف، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد به منطقه خاورمیانه، یکشنبه شب در رام‌الله با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، دیدار کرد.

منابع خبری اعلام کردند دیدار دیشب عباس و ملادینوف پشت در‌های بسته برگزار شد و عباس در این دیدار آخرین تحولات اوضاع سیاسی و شرایط زندگی مردم فلسطین در سایه ادامه اشغالگری و اقدامات خودسرانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی بر ضد مردم فلسطین را به اطلاع فرستاده دبیرکل سازمان ملل رساند.

خبرگزاری وفا اعلام کرد محمود عباس در این دیدار بر اهمیت نقش فعال و موثر سازمان ملل و موسسات وابسته به آن در حمایت از مردم فلسطین و ضرورت ادامه فعالیت سازمان‌های بین‌المللی وابسته به آن برای کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی مانند آژانس آنروا (امداد و کار برای آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) تاکید کرد.

خبرگزاری وفا افزود: محمود عباس گفت تشکیلات خودگردان به تلاش‌ها و فعالیت خود برای برقراری آشتی ملی میان احزاب و گروه‌های فلسطینی و پایان شکاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد تا دولت وفاق ملی فلسطین بتواند به وظایف خود در نوارغزه مانند کرانه باختری رود اردن عمل کند.

نیکلای ملادینوف هم دیدار دیشب با محمود عباس را بخشی از ادامه دیدار و گفتگو‌های معمول با مسئولان فلسطینی، اسرائیل، مصر و همه طرف‌های مسئول برای حل مسئله فلسطین خواند، چون می‌خواهیم این مسایل برای همه روشن شود که سازمان ملل به طور کامل از پایان شکاف و دودستگی میان نوارغزه و کرانه باختری رود اردن حمایت می‌کند.

خبرگزاری وفا به نقل از فرستاده ویژه سازمان ملل به خاورمیانه افزود ما از تلاش‌های رهبری فلسطین (عباس) برای بازگشت به نوار غزه تا دولت فلسطین بتواند مسئولیت کامل خود را در این منطقه انجام دهد، حمایت می‌کنیم.

ملادینوف دیدار دیشب خود را با عباس بسیار سازنده خواند و افزود در این دیدار جزئیات بسیاری از مسایل واقعی برای کمک به زندگی مردم فلسطین در نوارغزه و کرانه باختری، موضوع حل مشکلات نوار غزه، فعالیت دولت فلسطین در این منطقه با هدف خدمات‌رسانی به مردم و کمک به کاهش رنج‌های آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار