باحضورمعاون وزیرآموزش وپرورش ضمن قدردانی از خدمات محسن بیگی مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان تجلیل واسکندری نسب به جای وی معرفی شد.

اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در مراسم معرفی مدیرکل جدید آموزش وپرورش استان کرمان جمعی از مدیران استانی وهمچنین معاون وزیرآموزش وپرورش نیز حضور داشتند.

مجید قدمی معاون وزیر آموزش وپرورش کشور در این مراسم طی سخنانی گفت:مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مصداق مدیری واجد شرایط در نظام جمهوری اسلامی، متخصص و اهل دل بود.

وی افزود:عرض وطول عمر مدیریتی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان مطلوب بود چرا که با همدلی، نخبگان استان را به منظور تحقق اهداف این نهاد در آموزش و پرورش دور هم جمع کرد.

قدمی تصریح کرد: وای به حال افرادی که با معادلات سیاسی به حقوق فرزندان این نظام دقت نکنند.

وی با تاکید براینکه دشمن درصدد ایجاد فشار جدید است گفت: لذا بعد از خروج از برجام به جمع بندی تازه ای رسیده است لذا باید در شرایط کنونی و با توجه به توطئه های دشمن بر همدلی هر چه بیشتر تاکید کنیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و نخبه ها را برای خدمت جمع کنیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از همه افرادی که آماده خدمت هستند و قلبشان برای نظام و انقلاب اسلامی می تپد استفاده کرد و در این راستا باید پاسخگوی مسئولیت هایمان باشیم.

در این مراسم ضمن اهدا لوحی از خدمات محمد محسن بیگی مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان تجلیل و احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

اسکندری نسب قبل از این مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان جیرفت بوده است.

انتهای پیام/ح

معرفی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۷
آقای اسکندری مدیری بادرایت ودانا و بدون حاشیه