مدیر آموزش وپرورش شهرستان بم گفت: 27پایگاه طرح اوقات فراغت تابستانی از 10تیرماه کار خود را در این شهرستان آغاز می کنند.

آغاز به کار 27 پایگاه طرح اوقات فراغت در بمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید محمد حبیب اللهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بم گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به مباحث پرورشی و مهارتی دانش‌آموزان در تمام ابعاد است.

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت تضمین کننده سلامت و بهداشت روانی دانش آموزان است، گفت: در تابستان قشر عظیمی از دانش آموزان از مدرسه و تحصیل فراغت پیدا می کنند و این به معنای فراغت از تعلیم و تربیت نمی باشد، در حقیقت مدرسه تعطیل می شود ولی کار تعلیم و تربیت تعطیل نخواهد شد.

حبیب اللهی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز آسیب ‌های اجتماعی نسل جوان و نوجوان را تهدید می‌کند، لذا لازم است تا با برگزاری برنامه‌ های فرهنگی و سوق دادن آنان به سمت فعالیت‌ های ورزشی و فرهنگی آنها را از آسیب‌ های اجتماعی دور کنیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بم با بیان اینکه 27پایگاه طرح اوقات فراغت تابستانی از 10تیرماه کار خود را آغاز می کنند، افزود: مربیان باید در کلاس های تابستانی سعی کنند تا با فراهم کردن فضایی شاد، جذاب و هدفمند، بستری مناسب را جهت رشد و شکوفایی استعداد و تفکر در کودکان و نوجوانان ایجاد کنند.

انتهای پیام/س

 

آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار