مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان کرمان گفت:بیش از ۱۰۰۰ هیئت ورزشی در زمینه‌های مختلف استان کرمان فعالیت دارد که امسال ۶۰ درصد اعتبارات ورزش و جوانان به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امیری خراسانی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان کرمان امروز در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی ریگان ودر جلسه شورای ورزش وجوانان این شهرستان گفت: بیش از ۱۰۰۰ هیئت ورزشی در زمینه‌های مختلف در استان فعالیت دارند که امسال ۶۰ درصد  اعتبارات  به این هیئات تخصیص داده شد.

وی افزود: اعتبارات واریزی به هیئات استان نسبت به چند سال گذشته رشد ۱۰ برابری داشته است .

مدیر کل ورزش وجوانان استان از تخصیص ۱۵۰ توپ فوتبال والیبال وپیراهن ورزشی به شهرستان‌های محروم استان خبر داد وابراز کرد: این توپ‌ها ولباس‌های ورزشی بین ورزش دوستان این رشته‌ها در روستا‌ها نیز توزیع خواهد شد.

امیری خراسانی تصریح کرد :سند توسعه ورزش‌های قهرمانی وهمگانی در استان تدوین شده است که این سند با همکاری آموزش وپرورش نیز اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به زودی ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان ریگان در روستا‌های پر جمعیت این شهرستان احداث خواهد شد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان از راه اندازی ۵ خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد وعنوان کرد: این خانه‌های روستایی توسط اداره کل ورزش وجوانان استان تجهیز خواهند شد.

امیری خراسانی از ساماندهی امور جوانان استان خبر داد واظهار کرد: استان کرمان در زمینه ساماندهی امور جوانان رتبه نخست را در کشور به دست اورده است.

وی بیان داشت: تا کنون ۱۴ برنامه ورزش همگانی در شهرستان ریگان انجام شده است که این ورزش‌ها در شهرستان دو برابر افزایش خواهند یافت .
فرماندار ریگان در این جلسه اظهار کرد در شهرستان ریگان محرومیت‌هایی در زمینه ورزشی وجود دارد که نیازمند حمایت جدی استان دارد.

امین باقری از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان خبر داد واظهار کرد :استعداد‌های خوبی در زمینه ورزشی در این شهرستان وجود دارد که نیاز به حمایت دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه بانوان این شهرستان به دلیل نبود مکان ورزشی نیاز به حمایت دارند خواستار مکانی جهت ورزش بانوان در شهرستان شد.

امروز مدیر کل ورزش وجوانان از پروژ ه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان بازدید وقول مساعد جهت تکمیل آنها داد .

انتهای پیام/ی

نبود امکانات ورزشی برای بانوان ریگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار