مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این استان خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به برگزاری بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان اشاره کرد و گفت: بر این اساس، گروه ورزش همگانی 13 برنامه، گروه ورزش روستایی 29 برنامه، گروه ورزش قهرمانی 27 برنامه، گروه ورزش بانوان 5 برنامه، گروه مشارکت های اجتماعی 2 برنامه و کلاس های آموزشی 3 برنامه به مناسبت هفته ی مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان برگزار می کنند.

وی برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در پارک های سطح شهر توسط هیئت ورزش های همگانی استان را یکی از برنامه این هفته در شهر کرمان عنوان کرد و افزود: یکشنبه 3 تیر پارک مطهری دوشنبه 4 تیر، پارک ریاضیات، سه شنبه 5 تیر پارک باغ ملی و چهارشنبه 6 تیر پارک هدایت میزبان شهروندان است.

امیری خراسانی تصریح کرد: کوهپیمایی عمومی یکی دیگر از برنامه هایی بود که روز جمعه یکم تیر جاری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط هیئت ورزش های همگانی استان برگزار شد.

وی اعزام کاروان وسایل ورزشی مربوط به تجهیز خانه های روستایی در 5 تیر جاری توسط هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و همایش آموزش ویژه کارمندان ادارات شمال استان و اعضای هیئت های ورزشی در خصوص آثار سوء مصرف مواد مخدر در 11 تیر جاری در فرهنگسرای کوثر را از دیگر برنامه های این هفته در کرمان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در هفته مبارزه با مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.