جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس با حضور مدیرکل ورزش، معاونان، مسئولان اداره ورزش شهرستان، روسای هیئت ها و سازمان های مردم نهاد در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس با تأکید بر اینکه شخصیت و جایگاه امام راحل همواره جاودانه است، گفت: اگر چه امام عزیز ما در بینمان نیست، اما شخصبت بزرگ ایشان و جایگاه ارزنده شان در ابعاد مختلف جاودانه است.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: شخصیت وی در قلب ها باقی و هر ساله در مراسمات ویژه ۱۴ خرداد و حماسه بزرگ ۱۵ خرداد یاد ایشان زنده است.

امیری خراسانی با اعلام اینکه وظیفه همه ما این است که برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات ملی، مذهبی و حماسی تلاش کنیم، تصریح کرد: مراسم بزرگ روز ۱۴خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس را در پیش رو داریم که انتظار می رود همچون گذشته همه ادارات و نهادها برای برپایی این مراسمات پای کار باشند.

وی یادآور شد: ویژه برنامه ای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز 14 خرداد ساعت 18 در مصلای کرمان برگزار می شود که باید تلاش کنیم تا شاهد حضور چشمگیر جامعه ورزش و جوانان کرمان در این مراسم باشیم.

امیری خراسانی، روز جهانی قدس را، میراثی ابتکاری از سوی رهبرکبیر انقلاب در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: این مراسم امسال مصادف است با 18 خرداد  است که باید برنامه ریزی کنیم تا جامعه ی ورزش و جوانان، رأس ساعت 9:45 دقیقه صبح در چهار راه طالقانی جمع شوند، سپس همه با هم به راهپیمایان در چهارراه توحید می پیوندیم.

انتهای پیام/ب

جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس در کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار