نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان کرمان فردی تحصیل کرده، پرانرژی و مدیری لایق و توانمند است که تمامی دستگاههای اجرایی باید در راه پیشرفت ورزش استان حامی و مکمل وی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزش استان کرمان با تقدیر و تشکر از افتخارآفرینی جوانان دیار کریمان و اقدامات و تلاش های صورت گرفته، بیان داشت: خوشبختانه ورزش استان کرمان رو به رشد و امیری خراسانی عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است.

وی نقش مدیرکل ورزش و جوانان را در پیشرفت ورزش استان موثر دانست و افزود: امیری، خراسانی فردی تحصیل کرده، پرانرژی و  مدیری لایق و توانمند است و تمامی دستگاه های اجرایی باید با حمایت موثر خود از برنامه ها و اهداف وی، در راه پیشرفت ورزش استان موثر باشند.

مرتضی بلوردی، رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان نیز در این دیدار ضمن معرفی کمیته های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی و ارائه ی گزارشی در این خصوص، از  عملکرد مثبت مدیرکل اداره ورزش و جوانان دفاع کرد و با قدردانی از امیری خراسانی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان استان از وی شد.

انتهای پیام/ب

دیدار جمعی از قهرمانان ورزش با امام جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار