نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امیداواریم سایر دستگاه‌های اجرایی کشور با الگو برداری از کمیته امداد و پرداخت تسهیلات کم و ارزان قیمت زمینه اشتغال و توانمندی افراد زیادی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های کمیته امداد گفت: نمایشگاه دستاورد‌های مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد دارای دو ویژگی بارز است که یکی از این ویژگی‌ها این است که کمیته امداد با همت بسیار بالایی تلاش کرده تا خلاقیت، ابتکار و هنر مددجویان تحت حمایت خود را به تصویر بکشد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: ویژگی دوم این نمایشگاه نیز این است که کمیته امداد توانسته خلاقیت و ابتکار مددجویان خود را با طراحی نمایشگاهی به این زیبایی به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: امیداواریم سایر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز با الگو برداری از کمیته امداد و پرداخت تسهیلات کم و ارزان قیمت زمینه اشتغال و توانمندی افراد زیادی را فراهم کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل کمیته امداد استان کرمان و دیگر امدادگران این نهاد در فراهم کردن زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد استان کرمان موفق شده سال گذشته بیشتر از سهم خود اشتغال ایجاد کند و در این زمینه رتبه خوبی را کسب کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروزه یکی از معظلات و مشکلات اصلی جامعه ما معظل بیکاری است، گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور باید به سهم خود کمک کنند تا معظل و مشکل بیکاری در جامعه حل شود، زیرا هر چقدر اشتغال قوی‌تر شود در بخش‌های بعدی اقتصاد هم اثر خواهد گذاشت و رکود بازار را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان به کیفیت بالای نمایشگاه دستاورد‌های مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در استان کرمان اشاره و بیان کرد: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا شاهد برگزاری این گونه نمایشگاه‌هایی چندین نوبت در طول سال در مرکز استان و شهرستان‌های کرمان باشیم.
انتهای پیام/ی

کمیته امداد با همتی که داشته توانسته استعداد‌های مددجویان را کشف و عملی کند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار