معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل فارس از برخورد قانونی با تخلفات ۳ شرکت فعال در زمینه‌های حمل کالا و مسافر در استان و پلمپ یک ماهه آن‌ها خبر داد.

پلمب سه شرکت حمل کالا و مسافر در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل استان فارس با اشاره به برگزاری جلساتی برای شناسایی و تلاش برای حل مشکلات و اعمال حمایت‌های قانونی از حقوق رانندگان، گفت: این جلسات با تشکل‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۶۱ هزار راننده حرفه‌ای در بخش حمل کالا و مسافر با استفاده از ۴۱ هزار دستگاه انواع خودرو، فعال است، افزود: استان فارس در این زمینه رتبه اول کشور را دارد.

یزدانی با اشاره به ویژگی‌های استان فارس به لحاظ جغرافیایی و توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، اظهار داشت: قرار گرفتن استان فارس در مسیر ارتباطی جنوب شمال و شرق به غرب، موقعیتی خاص برای این استان در بحث ترابری ایجاد کرده است.

معاون حمل و نقل بیان کرد: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فارس به شکل منظم و مستمر برگزار شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط این کمیسیون دو شرکت متخلف حمل ونقل کالا به دلیل اخذ وجوه اضافه از رانندگان با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی فارس به مدت یک ماه پلمپ و یک شرکت متخلف حمل ونقل مسافر نیز به دلیل جذب مسافر از طریق دلالی و واسطه گری تعطیل و از ارائه خدمات به مدت یک ماه در پایانه مسافربری کاراندیش شیراز محروم شده است.
انتهای پیام/ر

تعطیلی سه شرکت حمل کالا و مسافر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار