پلمپ کارگاه غیر مجاز شیشه دو جداره در شیراز

شیشه دو جداره مورد مصرف در ساختمان مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و تولید و عرضه آن بدون تاییدیه استاندارد خلاف قانون است.

پلمپ کارگاه غیر مجاز شیشه دو جداره در شیرازمرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به اخطار‌های مکرر به چند کارگاه تولیدی درشیراز مبنی بر دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول تولیدی و توجه نکردن این کارگاه‌ها به اخطار‌های اداره کل استاندارد به ناچار کارشناسان اداره کل در هفته جاری سه کارگاه تولید شیشه دو جداره غیر مجاز را پلمپ کردند.

وی افزود: اداره کل استاندارد آمادگی هرگونه همکاری و ارائه راهنمایی و مشاوره به تولید کنندگان کالا‌های مشمول استاندارد اجباری را دارد و مسئولین کارگاه‌های مذکور در صورت داشتن اراده لازم برای تولید استاندارد این اداره کل در کمترین زمان ممکن اقدامات قانونی در جهت همکاری با مسئولین کارگاه‌ها را خواهد داشت.

رهنما تاکید کرد: برخورد قانونی با کالا‌های غیر استاندارد همچنان در دستور کار اداره کل استاندارد است و از مصرف کنندگان خواست در هنگام خرید کالا به نشان استاندارد و کد ده رقمی آن دقت کنند.
انتهای پیام/ر

تعطیلی کارگاه غیر مجاز شیشه دو جداره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار