خطیب جمعه کرمان گفت : مردم ما همواره پشت سر مسئولان حرکت می‌کنند، اما هرگز به دشمنی که به تعهداتش عمل نمی‌کند اجازه مذاکره نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام شیخ بهایی خطیب جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی کرمان نماز جمعه  را از مهمترین واجبات دین دانست و گفت: در دین اسلام در بین نماز‌ها به برپایی  نماز جمعه تاکید ویژه شده است و خداوند بار‌ها مسلمانان را به عجله برای رفتن به نماز جمعه سفارش کرده است.

وی افزود :هر چیزی که مانع رفتن به نماز جمعه می‌شود را باید دور انداخت و کسانی که بی دلیل نماز جمعه را ترک می‌کنند رگ و ریشه نفاق در وجودشان دیده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال هرجا بر اساس دستورات اسلام عمل کردیم به نتیجه مطلوب رسیدیم گفت: اکنون در صحنه سیاسی به استقلال رسیدیم، در صحنه علمی و اقتصادی با وجود تحریم‌های فراوان پیشرفت‌های فراوانی داشتیم و همه این رویداد‌های مثبت بخاطر حرکت عموم مردم پشت سر رهبری بوده است.

حجت الاسلام شیخ بهایی با یادآوری اینکه در دورانی از تاریخ این کشور داشتن حتی نهج البلاغه و تبلیغ دین جرم بود تاکید کرد: اکنون در سایه مجاهدت‌های صورت گرفته تبلیغ دین اسلام در دورترین نقاط جهان صورت می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران تا دوردست‌ها صادر شده است.

خطیب  جمعه کرمان همچنین با بیان اینکه سازمان تبلیغات باید حلقه وصل روحانیت و مردم در شهر‌ها و روستا‌هایی که نیاز به مبلغ دارند باشد و مجاهدانه و خستگی ناپذیر و به دور ازکاغذ بازی در این راه قدم بردارند.

وی همچنین از دستگاه‌های مسئول خواست با برنامه ریزی صحیح در تعطیلات تابستان، با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند اوقات فراغت مناسبی برای جوانان و نوجوانان فراهم کنند.

خطیب جمعه کرمان همچنین با نگرانی از بالارفتن سن ازدواج از مردم خواست سخت گیری‌های بی مورد را در این زمینه کم کنند.

حجت الاسلام شیخ بهایی با تاکید بر اینکه مدیریت‌ها باید در اختیار افراد توانمند و متخصص قرار گیرد گفت: مردم ما همواره پشت سر مسئولان حرکت می‌کنند، اما هرگز به دشمنی که به تعهداتش عمل نمی‌کند اجازه مذاکره نمی‌دهند.

انتهای پیام/ی

مدیریت‌ها باید در اختیار افراد توانمند و متخصص قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار