مدیر کل دفتر بازرسی پاسخگویی وزارت علوم از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت علوم خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی شکایات وزارت علومفریدون جعفری‌ مدیر کل دفتر بازرسی‌ و پاسخگویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از به کارگیری سامانه پاسخگویی به شکایات در سایت وزارت علوم خبر داد و گفت: این سامانه یکی از بزرگترین و مهمترین سامانه‌های شکایات اساتید و دانشجویان محسوب می شود که دانشجویان می‌توانند از این طریق شکایات خود را غیر‌حضوری  به ثبت برساند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبه کارگروه‌ ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم و در راستای افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایات مردمی، این سامانه به بهره‌برداری رسید‌.

مدیر کل دفتر بازرسی‌ و پاسخگویی وزارت علوم تصریح کرد: از این پس اساتید می‌توانند با مراجعه به این سامانه مستندات، شکایت یا اعتراضات‌ خود را در این سامانه بارگذاری‌ کرده و مجد‌داً از طریق همین سامانه موضوع خود را رسیدگی کنند.

کاهش حجم مراجعات حضوری حضوری به وزارت علوم

جعفری اضافه کرد: راه‌اندازی این سامانه نقش مهمی در کاهش مراجعات حضوری مردم و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان دارد و از این طریق می‌توان پیگیری و درخواست‌ها نیز با دقت بالاتر و سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی یادآور شد: این سامانه کمک می‌کند که زمینه مساعد برای توجه به حقوق شهروندی افراد در نظر گرفته شود و این امکان برای تمامی کسانی که با وزارت علوم مرتبط هستند، وجود دارد تا  در این سامانه شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
با سلام
خواهشمندم پیگیری نمایید
چرا سپاه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور را استخدام نمیکنند
خب ما هم 4 سال زحمت کشیدیم و مدرک گرفتیم
دانشگاه پیام نور که از بقیه دانشگاه ها سخت تره و دانشجویانش باسوادترند
چرا سپاه میگه مدرک پیام نور قبول نداره
مدرک که مورد تایید وزارت علومه
خواهشمندم خواهشمندم خواهشمندم شما که رسانه هستید پیگیری نمایید و از فرماندهان و مسئولان سپاه و یا از فرمانده کل سپاه سوال کنید.
آخرین اخبار