رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايی و دستگيری 2سارق خودرو خبر داد و گفت : اين متهمان به پنج فقره سرقت خودرو اعتراف كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ رحمتی رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی دريافت گزارشی مبنی بر سرقت خودرو در زنجان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد كه سارق يا سارقان پس از شناسايی كامل محل پارک خودرو و اطلاع از خلوت بودن محل اقدام به سرقت خودرو نموده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فنی و پليسی و تلاش ماموران در اين ارتباط دو متهم به هويت معلوم شناسايی و در يک عمليات دستگير شدند.

سرهنگ رحمتی تصريح كرد : متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجويی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان زنجان اعتراف كردند.

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه متهمان پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانونی و تحقيقات تکميلی به مراجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست موارد مشكوک را به فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام /ک


دستگیری سارقان در زنجان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.