ابراهیمی گفت: بسیاری از دشمنان در مقابل مسلمانان شایعه‌پراکنی و توطئه می‌کنند اما آنچه بیش از هر چیز در بین مسلمانان پیشرفت کرده جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام  و المسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر حضور مردم در نماز عید فطر گفت: در مذاهب اسلامی عید فطر و عید قربان بسیار مهم تلقی می شود. در این دو عید بر مسلمانات واجب است که نماز برپا کنند. عید فطر نماد سپاسگزاری از خدا از اینکه بر نفس خود غلبه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با فقرا و مساکین یکی از مسائل مهم در برپایی این روز بزرگ است. نماز عید باعث وحدت آفرینی می شود و کمک به فقرا این وحدت را بیش از پیش کرده است. پیامبر اعظم (ص) بارها توصیه کرده اند که باید همه مسلمانان در صفوف نماز عید فطر قرار بگیرند و این در واقع اتحاد و صف بندی در برابر دشمنان اسلام است.

ابراهیمی افزود: بسیاری از دشمنان در مقابل مسلمانان شایعه پراکنی و توطئه می کنند اما آنچه بیش از هر چیز در بین مسلمانان پیشرفت کرده جبهه مقاومت است که در سرتاسر منطقه شکل گرفته و به سایر کشورها نیز رسیده است. جبهه مقاومت جبهه امت اسلامی است و شکل گیری آن وحدت کامل جهان اسلام را رقم می زند. برخی کشورها که بلندگوی دشمنان اسلام شده اند در طولاتی مدت مردم از حکومت آنها فاصله خواهند گرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان اضافه کرد: دشمنان اسلام از کشور ایران هراس دارند و این ایران هراسی در واقع اسلام هراسی است که مورد تهدید و تحریم قرار داده اند زیرا می ترسند از این مرکز نورانی سایر مراکز روشن شود و آنها به اهداف شوم خود نرسند. امروزه اگرچه توطئه ها بیشتر شده است اما توان مقابله ما با دشمنان نیز افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار