شهردار منطقه پنج شیراز گفت: بوستان‌های سطح منطقه پنج بازسازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود طهماسبی شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به اجرای عملیات بهسازی بوستان‌های سطح این منطقه بیان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و بهره برداری مطلوب‌تر از فضای سبز و پارک ها، طبق برنامه ریزی انجام شده بوستان‌های حاشیه بولوار رحمت و سطح منطقه، در موارد بازسازی نمازخانه، روشنایی، مبلمان شهری مناسب، کف سازی استاندارد، فضای سبز مناسب با گونه‌های گیاهی و سرویس‌های بهداشتی بازسازی می‌شوند.

وی ساماندهی پارک‌ها به عنوان فضا‌های تفریحی گردشگری و نقش این اماکن در ایجاد تعامل میان شهروندان را دارای اهمیت دانست و افزود: عملیات بهسازی بلوار رحمت، بلوار پیوند، بلوار گفتار، بلوار تندگویان آغاز شده و بهسازی بوستان شهدا و بوستان هاشمی به زودی انجام می‌شود.

شهردار منطقه پنج شیراز اضافه کرد: باتوجه به اینکه افزایش زیبایی و بازسازی فضا‌های شهری از جمله پارک‌های سطح شهر به عنوان بخشی از اهداف و اقدامات شهرداری در راستای سیاست‌ها و برنامه ریزی در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری است.

طهماسبی اظهار کرد: عملیات بهسازی بوستان‌های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است، که بازسازی سرویس‌های بهداشتی، موزاییک فرش، خاکبرداری، خاکریزی، کاشت گیاهان پوششی، گل‌های فصلی و درختان از جمله فعالیت‌های انجام شده است.
انتهای پیام/ت

بهسازی بوستان‌های سطح منطقه پنج شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار