به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) طرح کاشت یک نهال برای بهبود هر بیمار در بیمارستان امیر المومنین شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ محمدحسین ورهرام مدیر بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) گفت: برخی از همراهان بیماران سوختگی پس از بهبود بیمارشان با مراجعه به امور فرهنگی بیمارستان، خواستار اجازه نصب بنر تقدیر از پزشکان و کارکنان بیمارستان هستند که با پیشنهاد مسئول فرهنگی بیمارستان مبنی بر کاشت یک اصله درخت در محوطه بیمارستان برای بهبود هر بیمار مورد استقبال قرار گرفت.

وی با دعوت از همراهان بیمار برای کاشت درخت در محوطه بیمارستان و تامین سلامت نسل‌های آینده آن را گامی مفید برای داشتن هوای پاک اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح با الگوپذیری از سیره پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) که با دست خود به کاشت درختان اقدام می‌کردند و در امر عمران و آبادانی زمین تلاش می‌کرند انجام می‌شود.

ورهرارم با تاکید بر همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح تصریح کرد: در این طرح، به بحران آب نیز توجه شده و آب رسانی به درختان کاشته شده در محوطه بیمارستان، از تصفیه پساب بیمارستان تامین می‌شود.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) ادامه داد: همکاران و همراهان بیمارانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، می‌توانند به امور فرهنگی بیمارستان مراجعه کنند.
انتهای پیام /ت

اجرای طرح کاشت نهال در بیمارستان امیر المومنین شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار