مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از توسعه و تکمیل زیر ساخت‌ها و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آباده طشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از ۳۶ به ۴۸ ماه از مهمترین مشوق‌ها است.

وی افزود: برای فعالان صنعتی و اقتصادی و سرمایه گذاران به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه گذاران به عنوان مشوق به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

فتوحی با اشاره به توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی آباده طشک تصریح کرد: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و روشنایی است و در سال‌های اخیر برای ایجاد زیرساخت‌ها بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها نظیر تکمیل ساختمان نگهبانی، اجرای طرح آسفالت خیابان اصلی، اجرای طرح روشنایی و نیز طرح فضای سبز گفت:مهمترین مشکل این شهرک صنعتی تامین پایداراب است که در این زمینه برنامه‌هایی در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: شهرک صنعتی آباده طشک در زمینی به مساحت ۹۷ هکتار احداث که ۶۱ هکتار آن آماده واگذاری است و تاکنون بیش از ۵ هکتار آن به صنعتگران واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این شهرک صنعتی تاکنون ۹ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است که از این تعداد ۵ واحد صنعتی با اشتغال زایی ۵۲ نفر به بهره برداری رسیده است و ۴ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است.

فتوحی بیان داشت: این شهرک گنجایش استقرار بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی با کاربری‌های مختلف درحوزه صنایع کوچک و متوسط با پیش بینی اشتغالزایی برای ۱۶۰۰ نفررا در خود دارد.
انتهای پیام/ر

اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آباده طشک

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار