رئیس سازمان فضای سبز شهرداری شیراز از تشکیل کارگروه‌ هایی به منظور استفاده از پساب های شهری برای حفظ فضای سبز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جهانبخش میرزاوند رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با اشاره به بحران اخیر آب در استان فارس، از تشکیل کارگروه‌هایی به منظور استفاده از پساب های شهری برای حفظ فضای سبز خبر داد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شیراز با احتساب فضای سبز ارتفاعات آن ۲۳ مترمربع است، افزود: از لحاظ فضای سبز شهری، شیراز پس از شهر‌های شمال کشور که دارای جنگل‌های انبوه هستند، رتبه نخست را در کشور دارد.

میرزاوند ادامه داد: سرانه فضا سبز شیراز با احتساب باغ های خانواده و فضای سبز ارتفاعات شیراز ۲۳ مترمکعب برای هر نفر تخمین زده می‌شود که این میزان بدون احتساب فضای سبز ارتفاعات بالغ بر ۱۲ متر مربع است.

وی تصریح کرد: هدف نخست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری حفظ و نگهداشت میزان فضای سبز موجود و پس از آن ایجاد فضای سبز بیشتر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تشکیل کارگروه اقتصادی برای جذب سرمایه‌ گذار بخش خصوصی در این سازمان خبر داد و هدف از آن را بررسی راه‌ ها و فعالیت‌ هایی عنوان کرد که در حین ارائه خدمات استاندارد به شهروندان برای شهرداری و بخش خصوصی نیز سودآوری داشته باشد.
انتهای پیام/ر

ایجاد کارگروه‌ هایی به منظور استفاده از پساب های شهری

برچسب ها: شهرداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.