هنرمند فلسطینی معتقد است با دمیدن روح هنر و زندگی در پوکه‌های تفنگ سربازان اسرائیلی، پیام صلح و دوستی را به مردم جهان می‌رساند.

جادوی دستان مرد فلسطینی روی فشنگ‌های سربازان صهیونیست+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها که صهیونیست ها بی‌رحم‌تر از همیشه به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین مشغولند و گلوله‌های مرگبار خود را به سمت آنها شلیک می کنند، یک هنرمند فلسطینی با جمع آوری پوکه‌ها و فشنگ‌های رژیم صهیونیستی، روح زندگی، هنر و زیبایی در آنها می‌دمد.

این مرد 38 ساله که مجدی ابوطاقیه نام دارد، درون اتاق کوچکش در اردوگاه "النصیرات"نوار غزه برای تبدیل کردن باقی‌مانده گلوله‌ها به آثاری هنری، ساعت‌ها وقت می گذارد. او با تلاش فراوان ابزاری را که اسرائیلی‌ها برای کشتن و جنایت از آنها استفاده می‌کنند به اشیایی زیبا و دیدنی مبدل می‌کند که به گفته خودش این اقدام نیز به نوعی مقاومت در مقابل ظلم است.

مجدی که دوستدار زندگی و صلح است با ساختن ماکت‌هایی پرمعنا سعی دارد  حقوق انسانی پایمال شده هموطنانش را به تصویر بکشد یا ناگفته‌های آنها را به زبان هنر بیان کند؛ کارهای هنری که پیامی رسا از مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان دارد.

جالب است بدانید که ابوطاقیه ابزار آنچنان حرفه‌ای برای انجام این کار در اختیار ندارد و این هنر اوست که اینچنین فشنگ‌ها ،گلوله‌ها و باقی‌مانده دیگر تسلیحات صهیونیست‌ها را به چنین اشکال جالبی تبدیل می کند.

جادوی دستان مرد فلسطینی روی گلوله‌های سربازان صهیونیست+فیلم

جادوی دستان مرد فلسطینی روی گلوله‌های سربازان صهیونیست+فیلم

جادوی دستان مرد فلسطینی روی گلوله‌های سربازان صهیونیست+فیلم

بیشتر بخوانید:

" هر موشکی که از فلسطین شلیک می‌شود، اثر انگشت عماد مغنیه بر آن دیده می‌شود " +فیلم

انتهای پیام/

وقتی جوان فلسطینی در گلوله های مرگبار صهیونیست ها روح زندگی می دمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار