رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سال ۹۴ با حضور در برنامه متن-حاشیه، شبهاتی که امروز برای این کمیته ایجاد شده را برطرف کرده بود.

فتاحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عناصر خودفروخته که دل در گرو دشمنان کشورمان دارند، هر از چندگاهی با مطرح کردن شایعاتی در فضای مجازی سعی دارند مردم را نسبت به نظام اسلامی بی‌اعتماد کنند. یکی از شایعاتی که در چند روز اخیر توسط این افراد در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، ماجرای هزینه کردن از اموال کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت افطاری دادن به مردم فلسطین بود.

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خیمنی(ره) در مورد این شایعه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: قول داده‌ایم كه همچون گذشته هیچ پولی از كمك‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند.

برخی افراد می گویند فتاح برای آرام کردن موج فکری این روزها که شایعات در مورد "هزینه کردن از اموال کمیته امداد جهت افطاری دادن به مردم فلسطین" زیاد شده، شایعات را تکذیب می کند، اما رئیس کمیته امداد اواخر اسفند سال 94 مهمان برنامه متن-حاشیه بود. با مشاهده صحبت‌های آن موقع او نیز، می توان ابهامات در مورد حضور کمیته امداد در خارج از کشور را برطرف کرد.

در ادامه ویدئویی از سخنان پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خیمنی(ره) در برنامه متن حاشیه سال 94 را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار