هنرمندان فلسطینی برای تشکر از حمایت‌های سی‌و‌نه ساله مردم ایران از آن‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ترانه‌ای را در قالب یک ویدئو کلیپ تولید کردند.

فلسطینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم صهیونیستی ده‌ها سال است سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده‌ است و به طور مداوم مردم فلسطین را مورد آزار و اذیت جانی و مالی قرار می‌دهند. آنان ضمن ضرب و شتم شدید فلسطینیان، به اموال شخصی مردم نیز تجاوز می‌کنند و خانه و کاشانه آنان را تخریب می‌کنند. 

جنایات آشکار رژیم صهیونیستی نه‌تنها با مخالفت جدی قدرت‌های جهانی مواجه نشده بلکه این رژیم به طور مداوم از کمک‌های مالی سنگین بسیاری از قدرت‌ها از جمله حامی اصلی خود آمریکا برخوردار بوده است. بسیاری دیگر از کشورها هم سال‌هاست که در مقابل جنایات این رژیم ظالم سکوت کرده‌اند.

با این وجود مردم کشور ما به برکت وجود امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، سی‌ونه سال پیاپی است که در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و با حضور میلیونی، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهند. مردم فلسطین هم همیشه قدر این حمایت‌های مردم کشورمان را دانسته‌اند. در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید از یک ترانه که هنرمندان فلسطینی برای تشکر از ملت ایران تهیه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: تلاش مضحک بی‌بی‌سی فارسی برای کوچک‌نمایی حماسه عظیم روز قدس +فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، بهترین ها ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
کیف کردم احساس غرور برادری بهم دست داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
درود بر ایران