شهردار منطقه 2 از فرونشست زمین در زیرگذر نیمه کاره استاد معین خبر داد.

زیرگذر نیمه کاره استادمعین نشست کرد/ پروژه عمرانی رها شده قربانی می‌گیرد؟رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه فرونشست زمین که شب گذشته در نزدیکی زیر گذر استاد معین رخ داد، اظهار کرد: این حادثه در محل ورودی خیابان شهید اکبری به خیابان آزادی در مجاورت پروژه زیر گذر استادمعین به وقوع پیوست.

شهردار منطقه 2  با بیان این که این حادثه در مرز بین دو منطقه 2 و 9 رخ داد، افزود: بر اثر این فرونشست، یک دستگاه کامیون حمل خاک در محل مورد نظر فرو رفت.

وی تصریح کرد: همزمان با رخداد حادثه مذکور، بلافاصله عوامل ناحیه 5 منطقه 2 در محل حادثه حاضر و به عملیات اجرایی اقدام کردند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و ضمن توقف کامیون حادثه دیده در محل مورد نظر، با تلاش عوامل آتش نشانی، یک دستگاه جرثقیل جهت حمل کامیون به محل حادثه اعزام شد که پس از خارج کردن کامیون، ایمن سازی از سوی مسئولان شهرداری ناحیه و آتش نشانی انجام شد و محل نشست مورد نظر به صورت موقت با خاک پر شد.

کشت پور در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان فنی منطقه 2 در حال بررسی علت یا علل فرونشست زمین در محل مورد نظر بودند که پس از انجام تحقیقات نتیجه آن جهت اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
اگر شهرداری ضعف در اتمام این پروژه داره زودتر بساطش و جمع کنه بره این خیابانها هم مثل قبل برگردونه حداقل مردم برای رفت وآمد انقد مشکل نداشته باشند همین زیر گذر ساده که چند ساله مونده اگر بالای شهر تهران بود 2 سال پیش تموم شده بود
آخرین اخبار