رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت:اصفهان در تمام حوزه های صنایع دستی، صاحب سبک بوده و این عرصه منحصر به یک هنر نیست و همین امر نشان از وجود هنرمندان قدرتمند و اهل فن و دانش در اصفهان می دهد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شیردل دیروز در آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس صنایع دستی در روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت: اصفهان همواره در جهان در حوزه صنایع دستی زبانزد بوده است و بیش از هر جای دیگری صلاحیت تعیین استانداردهای جهانی صنایع دستی را دارد.

وی بیان داشت: اصفهان در تمام حوزه های صنایع دستی، صاحب سبک بوده و این عرصه منحصر به یک هنر نیست و همین امر نشان از وجود هنرمندان قدرتمند و اهل فن و دانش در اصفهان می دهد که می تواند معیارهای واقعی هنر به دست این هنرمندان سنجیده شود.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان اضافه کرد: در همین راستا در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

وی بیان داشت: تفاهم نامه‌ای با ۲۰ اتحادیه منعقد شده است که در قالب یک مجموعه در شهریورماه بتوانیم آثار صنایع دستی اصفهان را به شهرهای مختلف معرفی کنیم.

شیردل با اشاره به اینکه شورای جهانی صنایع دستی پس از جنگ جهانی دوم زیر نظر یونسکو آغاز به کار کرد و سه سال بعد از تاسیس ایران عضو این شورا شد، بیان داشت: دراین شورا هنر صنایع دستی را از نگاه هنرمندان دیگر بررسی کردیم.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم  افتتاح نمایشگاه عکس صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار