امام جمعه رامسر گفت: روز قدس روز اسلام و روز شکستن هیمنه استکبار و صهیونیست جهانی با حضور همه جانبه امت اسلامی در سراسر عالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت: این روز روز نماد مبارزه با اسرائیل و نزول هیمنه پوشالی استکبار است و حضور همه جانبه ملت ما در این روز به عنوان یک حرکت ملی، مذهبی و بیداری سیاسی امت اسلام قابل ستایش و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروز در راهیپمایی جلوه‌های بسیار شکوهمندی از حضور جوانان انقلابی که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند وجود داشت، افزود: یکی از اهداف اعلام روز قدس توسط امام خمینی (ره) رشد افکار عمومی برای مبارزه با صهیونیست و جبهه استکبار بود.

امام جمعه رامسر گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل در اعلام روز قدس جهان فهمید که غصب کشور فلسطین حرکتی نژاد پرستانه‌ای است که صهیونیست و استکبار جهانی به دنبال آن هستند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه واقعیت‌های امروز ظلم اسرائیل که امروز در سراسر جهان علنی شده مرهون روز قدس است تاکید کرد: در این مسیر حضور، مبارزه و مقاومت امت حزب الله موجب نابودی اسرائیل است.

وی هدف دوم اعلام روز قدس توسط امام خمینی (ره) را اتحاد و وحدت امت اسلام در مبارزه با صهیونیست دانست و گفت: مسلمین در سراسر جهان و گروه‌های سیاسی در داخل کشور با وحدت و یکپارچگی انزجار خود را از ظلم و کودک کشی رژیم اشغالگر صهیونیست اعلام می‌کنند و این هنر ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف سوم اعلام روز قدس تکلیف گرایی در دین توسط امام بود، افزود: امروز نیاز جامعه ما این است که مسئولان تکلیف دینی خود را در برابر مردم و اسلام ادا کنند و در این راه امام خمینی (ره) الگویی منحصر به فرد است.

امام جمعه رامسر گفت: برجام تجربه‌ای عبرت امیز برای همه آن کسانی است که به غرب و دشمنان ما چشم امید دوخته بودند و در کنار این تجربه ارزشمند نگاهمان این باشد که ما می‌توانیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از اهدافش این بود که شعار ما می‌توانیم را نهادینه کند، افزود: تجربه برجام باعث شد که از این به بعد باید هوشیارتر باشیم، زیرا اینکه می‌گوییم که باید مقاومت کنیم و زیربار ظلم نرویم نگاهمان این نیست که با دنیا ارتباط نداشته باشیم بلکه شرط عزت و اقتدار را در معاهدات طرف مقابل باید رعایت کرد.
انتهای پیام/آ

روز قدس روز اسلام

برچسب ها: قدس ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار