رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: راهپیمایی روز قدس در این شهرستان روز جمعه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج به سمت بلوار آیت الله صدر و مصلی برگزار می شود.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سیدمحمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان  گفت:در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ روحانی و مبلغ به سراسر شهرستان اعزام شدند.

وی افزود :در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ روحانی مستقر و طرح هجرت در مساجد شهرستان کار تبلیغی انجام دادند و بیش از ۷۰ روحانی از قم و اعزامی سازمان تبلیغات اسلامی در نقاطی که لازم بود دعوت  و مساجد را پوشش دادند و در مجموع بیش از ۱۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به تبلیغ دین می‌پردازند.

وی بیان کرد: هنوز هم مردم برای اختصاص روحانی در محله‌های خود تقاضا دارند و باید این خواسته‌ها را پاسخ دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در ادامه بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و و بیان داشت: روز جمعه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج به سمت بلوار آیت الله صدر و مصلی این راهپیمایی برگزار و شعار‌های ضداستکباری سر خواهیم داد.

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد افزود: ظلم سیتزی از اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی بود و شرکت مردم در صحنه‌ها موجب عبرت گرفتن دشمن می‌شود.

 مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ در حسینیه ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صمدی یزدی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری راهپیمایی روز قدس در رفسنجان

برچسب ها: قدس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.