امام جمعه شهربابک گفت: معراج یکی از کرامات پیامبر خدا بود، وسیله معراج پیامبر قرآن و وسیله معراج مومنان نماز اول وقت می‌باشد.

معراج مومن در نماز اول وقت استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام اصغر انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهربابک در جمع روزه داران ضمن سفارش همه مردم به جوانان به رعایت تقوا گفت: امر ازدواج یک امر مقدس است که پسر‌ها و دختر‌ها باید واقع بینانه به آن فکر و عمل کنند و سبک زندگی اسلامی را مد نظر داشته باشند تا دچار از هم گسیختگی خانواده‌ها نشوند.

وی افزود: در امر ازدواج یکی از مسائلی که قدیم تر‌ها کمتر به آن اهمیت داده می‌شد استقلال جوانان و تصمیم گیری آن‌ها در امر ازدواج بود، ولی خوشبختانه امروز به واسطه ارتقاء سطح معلومات مردم استقلال جوانان در امر تصمیم گیری بیشتر شده و این بدین معنی نیست که از تجربیات بزرگ تر‌ها استفاده نشود.
خطیب جمعه شهربابک  ۱۹ و ۲۱ رمضان سالروز ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین را تسلیت گفت و افزود: ماه مبارک رمضان ماه امام زمان و ولایت است و شب‌های قدر زمانی برای خود سازی و آمرزش گناهان است

وی تاکید کرد: اسلام دین ایمان، عبادت، گسترش و کفایت است و این امور هیچ وقت تعطیل نشده و نخواهد شد و در جهت در گسترش دین باید به امر ولایت فقیه عمل کرد و پا در رکاب امام زمان بود.

حجت الاسلام انصاری به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: قیام ۱۵ خرداد که به دنبال بازداشت امام خمینی (ره) در شهر‌های قم و تهران صورت گرفت نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود که زمینه ساز به وجود آمدن انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه شهربابک به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و انتقاد یکی از دانشجویان از رهبری اشاره کرد و گفت: آیت الله خامنه‌ای با این حرکت به همه نشان داد که رهبری هم با انتقاد مخالف نیست و انتقاد پذیر است و این لطافت دین پیغمبر را می‌رساند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: دین اسلام فقط نماز و روزه نیست بلکه باید در این دین اعمال و رفتار به گونه‌ای باشد که زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی و ظهور امام زمان باشد.

خطیب جمعه شهربابک خطاب بک کسانی که چهل سال انتظار کشیده اند تا این نظام و انقلاب از بین برود گفت: انقلاب ما انقلاب اسلامی است، انقلابی که پشتوانه آن امام زمان و، ولی فقیه و مردم ولایتمدارند و تا زمانی که این پشتوانه‌ها وجود داشته باشند هیچ کس نخواهد توانست به این مملکت کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.

وی روز جهانی قدس را یکی از روز‌های تاریخی و مهم در جهان دانست و از همه مردم خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تا بار دیگر به دشمن نشان دهند که تحریم‌ها و خروج از برجام نمی‌تواند باعث ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام/ح

معراج مومن در نماز اول وقت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار