مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیها‌السلام) با اعلام آمادگی میزبانی از زائران، ویژه‌برنامه‌های مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر را تشریح کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد صبری با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی تیم اجرایی جدید حرم گفت:  شاهد حضور و اشتیاق روزافزون عموم مردم به ویژه نسل جوان به این بارگاه معنوی هستیم به‌طوری‌که در شب‌های قدر سال گذشته به‌طور متوسط این بارگاه نورانی هر شب میزبان بیش از 5 هزار زائر بود.

 وی در ادامه به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی بیش از بیست هزار نفر از ویژه‌برنامه این بارگاه معنوی در شب‌های قدر امسال خبر داد و افزود: در شب‌های قدر تلاش شده است که فضا و بستر مناسب با اقدام خادمان بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم‌السلام) جهت بهره‌مندی بیشتر عموم مردم به‌ویژه نسل جوان در شب‌های قدر فراهم شود.

 مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیها‌السلام)  عنوان کرد: مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر از ساعت 23 آغاز می‌شود و قرآن کریم  با صوت قاریان برجسته ملی و بین‌المللی تلاوت می‌شود.

بهزاد صبری در اداﻣﻪ ﺑﻪ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﺑﺮﻧﺎمه‌های شب‌های ﻗﺪر ﭘﺮداﺧﺖ و ﻋﻨﻮان ﮐﺮد: ﻣﺮاﺳﻢ وﻳﮋه ﺷﺐ های 19  ،21  و 23 ﻣﺎه ﻣﺒﺎرک رﻣﻀﺎن از ﺳﺎﻋﺖ ۲۳ ﺑﺎ ﻗﺮاﺋﺖ دﻋﺎی ﺟﻮﺷﻦ ﮐﺒﯿﺮ، مرثیه‌سرایی و سوگواری و سخنرانی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به فعال بودن خیمه معرفت ویژه کودکان در شب‌های قدر، در این بارگاه معنوی اشاره کرد و بیان داشت: کودکان به همراه مربیان مجرب در این غرفه‌ها و در قالب‌های شعر، داستان، نقاشی و بازی با احکام دین اسلام آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.