مدیرکل کمیته امداد لرستان از حضور ۱۵۰ پایگاه این نهاد در شب‌های قدر برای جذب حامی و دریافت نذورات مردم استان در مصلا‌ها و مساجد خبرداد.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: هشت هزار نفر از فرزندان زیر ۱۸ سال این نهاد فاقد حامی که کمیته امداد با بسترسازی مناسب به روش‌های مختلف زمینه مشارکت حامیان حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

وی به ایجاد ۱۵۰ پایگاه در مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: حامیان و خیران می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند نسبت به حمایت مادی و معنوی این فرزندان اقدام نمایند.

محمدی فارسانی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir، خودپرداز‌های بانک ملت، شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*، اپلیکیشن سنا و سکه و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد به خانوار‌های نیازمند تحت حمایت طرح اکرام ومحسنین کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد بابیان اینکه ۱۹ هزار و ۷۵۰ حامی از ۷ هزار و ۲۰۰ یتیم طرح اکرام حمایت می‌کنند گفت: سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام واریزشده است.

محمدی فارسانی به فرزندان زیر ۱۸ سال طرح محسنین اشاره کرد و گفت: طرح محسنین به‌موازات طرح اکرام زمینه ایی را فراهم نموده تا هموطنان با مشارکت در تقبل هزینه فرزندان دارای سرپرست ناتوان را یاری بخشند و با پذیرش هزینه‌های آن‌ها سهم مهمی در آینده درخشان کودکان سرزمین خود داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد بابیان اینکه فرزندان خانوار‌های که دارای سرپرست ازکارافتاده، سرپرست دارای بیماری صعب‌العلاج و فرزندان زنان مطلقه که قادر به تأمین مخارج زندگی نیستند گفت: پنج هزار و ۸۵۰ حامی طرح محسنین حمایت از دو هزار و ۷۵۰ کودک یتیم را بر عهده‌دارند که سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به‌حساب فرزندان طرح محسنین واریزشده است.

انتهای پیام/م

ثبت‌نام حامیان طرح اکرام ومحسنین

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.