مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پل‌دختر گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۱۱ پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

نبی اله ناظری گفت: از این تعداد سه پایگاه ثابت در کمیته امداد، خیابان هفتم تیر و میعادگاه نماز جمعه پلدختر و هشت پایگاه به صورت سیار در بین صنوف، مدارس و ادارات کمک‌های مردم به نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: در هفته نیکوکاری ۲ هزار پاکت در سطح مدارس پل‌دختر توزیع‌شده و دانش‌آموزان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان همان مدرسه اهدا کنند.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار جوانه لبخند می‌کاریم با هدف کمک به تأمین نیاز‌های خانواده‌های نیازمند از دیروز آغاز شده و تا هجدهم اسفند ماه ادامه دارد.

ناظری تصریح کرد: امروز  پنج‌شنبه روز دوم از جشن نیکوکاری در خیابان هفتم تیر شهر پل‌دختر و روز جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه نماز جمعه این پایگاه‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: کمیته امداد تلاش دارد کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن نیکوکاری را پیش از آغاز سال جدید و متناسب با نیاز خانوار‌های محروم توزیع کند.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: مردم این شهرستان سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۱۰۰ میلیون ریال هدایای نقدی و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

ناظری در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون سه هزار خانوار با جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر زیرپوشش کمیته امداد پل‌دختر هستند که شامل ایتام، زنان بی‌سرپرست، بیماران لاعلاج، خانوار‌های زندانی و سالمندان نیازمند است.

مدیر کمیته امداد پل‌دختر گفت: ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد است که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/د

۱۱ پایگاه نیکوکاری هدایای مردم پل‌دختر را جمع‌آوری می‌کنند

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.