رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد لرستان گفت: در سال ۹۶ با برگزاری میز خدمت حقوقی با هماهنگی به ۲ هزار و ۵۳۴ نفر از مددجویان خدمات حقوقی و قضایی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ میرزاعباس محمودی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد لرستان اظهار کرد: اداره حقوقی کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان همانند سایر واحد‌های این نهاد به‌عنوان مددکار حقوقی منشاء خدمات قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا توانسته با رویکرد توانمندسازی خانواده‌ها، خدمات حقوقی و قضایی موثری را به مددجویان و خانواده‌های آن‌ها ارائه دهد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد لرستان با بیان اینکه پیگیری امور حقوقی و قضایی مددجویان تحت حمایت این نهاد با مساعی مشترکی با قضات و وکلای دادگستری انجام می‌شود، افزود: در سال ۹۶ با برگزاری میز خدمت حقوقی با هماهنگی و حضور وکلای نیکوکار دادگستری به ۲ هزار و ۵۳۴ نفر از مددجویان و خانواده‌های آن‌ها خدمات حقوقی و قضایی ارائه شد.

محمودی بیان داشت: برگزاری جلسات آموزش گروهی مسائل و مشکلات حقوقی در جمع مددجویان و خانواده‌های آن‌ها با حضور در ۲۵ اداره در اقصی نقاط استان بطور مداوم اقدام نموده و این برنامه امسال نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: مشاوره‌های فردی در طی این جلسات به مددجویان نیز ارائه می‌گردد، به‌نحوی‌که در سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۱۶۸ مورد مشاوره حقوقی و خانوادگی به مددجویان تحت‌حمایت ارائه شد.

این مسئول از انعقاد تفاهم‌نامه با کانون وکلای دادگستری خبر داد و گفت: ۷۲ وکیل نیکوکار در کلیه دفاتر شهرستانی امداد همکاری می‌نمایند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد لرستان افزود: در سال ۹۶ تعداد ۱۸۳ فقره دادخواست و ۲۵ فقره شکواییه در موضوعات حقوقی و قضایی در راستای احقاق حقوق مددجویان بی‌بضاعت و یا خانواده‌های آن‌ها تنظیم و تحویل مراجع قضایی استان و سایر استان‌های دیگر شد.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۲ هزار مددجوی کمیته امداد لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.