قاضی زاده هاشمی در حکمی اکبر فتوحی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای مدت ۲ سال به عنوان رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت منصوب کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حکمی  اکبر فتوحی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای مدت دو سال به عنوان رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد که متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اکبر فتوحی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي، درماني تهران

نظر به سوابق، تجربیات علمی و اجرایی جناب عالی و به استناد ماده 6 اساسنامه مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد شماره 318/ص/97 مورخ 1397/03/06 رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران به مدت دو سال به عنوان رئيس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است در دست یابی به اهداف پیش بینی شده در ماده 3 اساسنامه مؤسسه، با بهره گیری از توان بالقوه ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان های مرتبط وجود دارد، فعالیت مؤسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت در افق 20 ساله کشور، اهداف برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور تداوم بخشیده و ارتقاء دهید.

انتظار مي رود مؤسسه با تقويت ساختار و توان علمی خود و همكاری با مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و دانشگاه ها، دانشكده های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی كشور اقدامات عمليی و عينی در زمينه استقرار برنامه ديده بانی سلامت كشور، ارزيابی برنامه تحول سلامت و بسترسازی تحقيقات كاربردی در راستای نيازهای نظام سلامت انجام دهد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از سید رضا مجدزاده رئیس سابق موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوی اسلامی ایران تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدرضا مجدزاده

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید. لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئوليت ریاست مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

اميد است همواره به عنوان يكی از نيروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پيروز باشيد.

انتهای پیام/

انتصاب رئیس جدید موسسه ملی تحقیقات سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار