آدم نژاد گفت: ترمینال ایرانشهر در فرودگاه امام خمینی به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم و رونمایی و تقدیر از ایده‌های برتر پایانه هوایی ایرانشهر در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه ایرانشهر قرار است به کیمیایی در صنعت هوایی کشور و آسیا تبدیل شود گفت: سال‌ها شاخص‌های رفاه و پایدار برای نسل‌های فعلی و آینده نظیر GDM و MDP مطرح بود اما بعدها اعلام شد که این شاخص‌ها نمی‌تواند توسعه لازم را نشان دهد.

وی ‌با اشاره به اینکه توسعه نیازمند برنامه مفصلی است افزود: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با توجه به خدمات خود سعی کرده مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: افزایش ارزش نام تجاری شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) افزایش اعتبار ، ایجاد محیط کار بهداشتی و با انگیزه بیشتر از مواردی بود که در فرودگاه امام در دستور کار قرار دادیم.

آدم‌نژاد اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی ما می‌گوید که همواره با محیط زیست همراهی کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه ترمینال‌داری با کسانی که به آنها خدمات می‌دهیم متأسفانه منافع مشترک نداریم و همه تقریباً سود یک طرفه است. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: در رابطه با همه پروژه‌ها باید طبق مسئولیت اجتماعی خود به مردم پاسخگو باشیم و باید حق و حقوق مردم را بدهیم.

وی با بیان اینکه در خصوص ایرانشهر هر کسی حق دارد درباره بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور خود نظر دهد؛ افزود: فرایند انتخاب ایده‌های برتر ایرانشهر انجام شد، مشارکت مردم گسترده بود و این یکی از پروژه‌هایی بود از بیس اولیه آن اطلاعات در اختیار مردم قرار گرفت.

آدم‌نژاد توضیح داد: فراخوان عمومی طراحی ایرانشهر از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۷ ادامه داشت و تا سوم اردیبهشت ۹۷ (روز معمار) تمدید شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یاد آور شد: ایجاد فضای آرام برای کاهش اضطراب، القای حس دعوت‌کنندگی خوش‌آمدگویی، منحصربه‌فرد بودن، تجانس با الگوهای بومی و هویت‌بخش و ایجاد فضای خاطره‌انگیز همراه با عرضه هویت و اصالت اسلامی و ایرانی از معیارهای این ارزیابی بود.

وی اظهار داشت: از ۵۶۵ ایده که به دبیرخانه ارسال وشش ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

بنابراین گزارش در پایان این مراسم از ارائه‌دهندگان ایده‌های برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار