از برترین های جشنواره عکس کنگره بزرگداشت عالم واقف حضرت آیت الله حاج آقا محسن اراکی تجلیل شد.

تجلیل از برترین های جشنواره عکس  حاج آقا محسن اراکیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی از  ۳نفر از برگزیدگان جشنواره استانی عکس جلوه‌های ماندگار ویژه کنگره بزرگداشت عالم واقف حضرت آیت الله حاج آقا محسن اراکی  تقدیر شد.

داوران این جشنواره از ۲۷۳ عکس ارسالی به جشنواره ۳۵ عکس را تایید کردند که در نمایشگاهی درمعرض نمایش قرار گرفت و ۵ نفر از صاحبان این آثار شایسته تقدیرشناخته شدند.

حجت الاسلام دلاوری مدیرکل اوقاف استان در این مراسم گفت: در راستای این جشنواره هشتاد عکاس در استان مرکزی بسیج شدند و از مجموعه موقوفات حاج آقا محسن اراکی عکاسی کردند و داوران در جلسه قبل از این اختتامیه رتبه‌های برتر و ممتاز عکاسی را انتخاب کردند.

حاج آقا محسن اراکی شخصیتی که خدمات ارزنده و بزرگی انجام داده

حجت الاسلام دلاوری افزود: حاج آقا محسن اراکی خدمات ارزنده و بزرگی انجام داده و از خود به یادگار گذاشتند ودر صورتی که همه دستگاه‌ها موظف به تجلیل و تقدیر از این چهره عالیرتبه هستند امروز فقط اداره کل اوقاف به پاسداشت این عالم بزرگوار کنگره و جشنواره برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: آن گونه که در تاریخ آمده حاج آقا محسن اراکی در عصر خود پناهگاه و ملجاء مردم بوده اندو چندین بار از ناحیه حکومت جور و زمان خود مورد غضب قرار گرفته و تبعید شده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.