افشین کمایی گفت: مالک باشگاه استقلال خوزستان تغییر نکرده و بحث واگذاری تاکنون شایعه بوده است.

کمایی: بحث واگذاری استقلال خوزستان شایعه است/ کادرفنی تیم تا هفته آینده مشخص می شودافشین کمایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مراسم قرعه کشی لیگ برتر بیان کرد: در قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر، قرعه خوبی نصیب مان شد، اما هنوز برخی از کار‌ها انجام نشده و درحال برطرف کردن مشکلات هستیم.

او افزود: مالک باشگاه تغییر نکرده و بحث واگذاری تاکنون شایعه بوده است. به طور کامل در جریان این موضوع نیستم، اما همچنان سلطانی مدیرعامل باشگاه و مرفاوی سرمربی تیم ما است. وضعیت تیم ما مانند گذشته و هنوز تغییری نکرده است، اما نمی‌دانم هفته آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کمایی در خصوص فهرست ورود و خروج استقلال خوزستان اظهار کرد: مرفاوی فهرست بازیکنانی که از فصل گذشته نیاز دارد را به مدیرعامل باشگاه داده و قرار است از شنبه (فردا) کار به صورت جدی آغاز شود. درست است که شیخ ویسی با اتمام قرارداد از تیم ما جدا شد، اما مطمن باشید مرفاوی با مذاکره با مسئولان باشگاه، دروازه بان خوبی را جایگزین شیخ ویسی می‌کند.

سرپرست استقلال خوزستان ادامه داد: مرفاوی هنوز فهرستی برای جذب بازیکنان را به باشگاه نداده و درحال آماده کردن لیست است. از کادرفنی تنها حضور مرفاوی قطعی است و دیگر اعضا تا هفته آینده مشخص خواهند شد. از فصل گذشته کادرفنی تیم به طور کامل تغییر کرده و به همین دلیل شروع تمرینات با تاخیر همراه شده، اما مطمن باشید هرچه زودتر کادرفنی تیم مشخص و تمرینات آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.