استعفای زیدان از هدایت رئال مادرید عجیب‌ترین اتفاقی بود که امروز دنیای فوتبال شاهدش بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زیدان در اوج و پس از هت تریک در قهرمانی چمپیونزلیگ و کسب ۹ جام ارزشمند، با رئال وداع گفت.

سرنوشت رونالدو در رئال مبهم‌تر شد

ستاره‌های رئال این خبر را باور نداشتند و حالا باید منتظر انتخاب سرمربی جدید و دورانی متفاوت در باشگاه باشند. شاید برای رونالدو این خبر دردناک‌تر از همه بود چرا که او یکی از بزرگترین حامیانش در رئال و کسی که در هر شرایطی او را مورد تحسین قرار می‌داد را از دست داده است.

سرنوشت رونالدو در رئال مبهم‌تر شد


بیشتر بخوانید:اظهارات جنجالی زیدان علیه بارسلونا


با برنامه‌های ویژه زیدان بود که رونالدو توانست در دو سال گذشته بهترین بازیکن رئال در حساس‌ترین مقاطع فصل باشد و دو توپ طلای متوالی را به چنگ بیاورد. فوق ستاره پرتغالی در جزیره ماربیای اسپانیا و همراه با خانواده اش بود که خبر استعفای زیدان را شنید و مثل دیگر هم تیمی هایش شوکه شد.

او که پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و از جدایی احتمالی اش صحبت کرد، حالا با استعفای زیدان آینده اش را مبهم‌تر از همیشه می‌بیند. زیدان از معدود مربیانی است که رونالدو حتی چشم بسته حرف‌ها و توصیه‌های او را می‌پذیرد.

 

سرنوشت رونالدو در رئال مبهم‌تر شد

 

زیدان در تمام ماه‌های اخیر و حتی پس از مصاحبه اخیر رونالدو، تاکید کرده بود که او باید ۱۰۰ درصد در رئال بماند و بیش از هر کسی از پرز درخواست داشته تا قرارداد رونالدو را تمدید کرده و دستمزدش را بالاتر ببرد و حالا عجیب اینکه خود زیزو، اولین نفری است که از قایق پیاده شده است.

 

اوضاع رئال تنها ۵ روز پس از قهرمانی سیزدهم در اروپا خوب به نظر نمی‌رسد. پس از دو مصاحبه پرحاشیه از رونالدو و بیل، اکنون زیدان هم استعفا داده و باید دید چه سرنوشتی در انتظار رونالدو و بیل خواهد بود.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

سرنوشت رونالدو در رئال مبهم‌تر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.