ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح، مواد منفجره، انواع مین و مهماتی را که در ریف دمشق از تروریست‌ها بر جا مانده بودند، کشف و ضبط کرد.

به گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات در مناطق یلدا، ببیلا و بیت سحم در ریف دمشق کشف و ضبط کرد.

نیرو‌های ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره و انواع مین و مهماتی را که از تروریست‌ها به جا مانده بودند کشف و ضبط کردند. این تروریست‌ها از منطقه اخراج شده و به سمت شمال سوریه منتقل شدند.

یکی از نیرو‌های ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گفت: این مواد منفجره و بمب‌ها در منازل شهروندان کار گذاشته شده بود. شهروندان سوری وقتی به منازل خود بازگشتند این مواد منفجره و سلاح‌ها را در داخل منازل خود یافتند. تروریست‌ها حتی در برخی موارد این مواد منفجره را در سقف‌های منازل کار گذاشته بودند. برخی دیگر از مین‌ها کنار جاده‌ها کار گذاشته شده بود، مسیر‌هایی که خودرو‌ها و غیرنظامیان از آن عبور می‌کنند. برخی سلاح‌ها و مواد منفجره هم در زمان بازرسی مقر تروریست‌ها کشف شده است. تروریست‌ها می‌خواستند وقتی نیرو‌های ارتش سوریه وارد می‌شوند این بمب‌ها را منفجر کنند، اما عملیات صلح که اتفاق افتاد این تروریست‌ها روش خود را تغییر دادند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار