معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) برای کمک به استمرار حرکت انقلاب و نظام در مسیر واقعی خود را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای بزرگداشت شایسته بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان‌های ۹ گانه استان خبر داد.

وی گفت: نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری استان در کنار گروه‌های مردمی و با همکاری و مشارکت لازم، به دنبال اجرای مراسمات شایسته در این ایام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌ها و فضایل اخلاقی و رفتاری امام راحل (ره) و نقش رهبری ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه برای نسل جوان در قالب برنامه‌های معرفتی افزود: این مهم  در کمک به استمرار انقلاب و نظام در مسیر واقعی خود موثر است.

مردانی اضافه کرد: مردم انقلابی ایران با تمسک به رهبری دینی و آموزه‌های مذهبی توانستند خود را از ستم طاغوت نجات دهند و تعیین کننده سرنوشت خود باشند.

انتهای پیام/ن

بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد با همکاری مردم و ادارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار