امام جمعه لردگان بر ضرورت برگزاری باشکوه و شایسته برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام حسن انصاری درخصوص ویژه برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در لردگان گفت: به همین منظور پنج مراسم خاص و باشکوه در روز یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۹۶ همزمان با آیین جزخوانی قرآن کریم در پنج بخش و شهر از شهرستان در نظر گرفته شده است که با ضیافت افطاری پایان می‌یابد.

وی افزود: مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور قاریان، مسئولان و مردم ولایت‌مدار در مصلای اولی الامر شهر لردگان برگزار خواهد شد.

انصاری همچنین از برپایی همایش «تبیین ثمرات و برکات نهضت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد» همراه با جزء خوانی، سخنرانی و اقامه نماز جماعت از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۵ خرداد در مصلای اولی‌الامر لردگان خبر داد و اضافه کرد: ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در سایر شهر‌ها و مناطق شهرستان نیز برپا خواهد شد.

وی اظهار داشت: با گذشت ۲۸ سال از ارتحال امام خمینی (ره)، مراسم سالگرد ایشان هر سال باشکوه تر برگزار می‌شود که بیانگر عشق و ارادات مردم به امام (ره) و گویای این است که ایشان در قلوب مردم جای دارد.

امام جمعه شهرستان لردگان با بیان اینکه امسال به علت همزمان بودن مراسم ۱۴ خرداد با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) صورت نمی‌گیرد گفت: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان لردگان باید جبران کننده حضور گسترده سال قبل در تهران باشد.

انصاری از مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان لردگان خواست با حضور باشکوه در این مراسم، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره)، قدردان زحمات ایشان به پاس امنیت و آسایش امروز باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.