مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برگزاری کارگاه های آموزشی سبک فرزند پروری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با هدف توانمندسازی مادران مناطق محروم و کم برخوردار و در راستای اهداف و ماموریت های بشردوستانه هلال احمر استان کارگاه آموزشی سبک های فرزندپروری برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 800 مادر در این کارگاه آموزشی بیان داشت: ۸۰۰ نفر از مادران مناطق محروم و کم برخوردار اهواز با حضور در کارگاه های آموزش سبک های فرزند پروری با این نوع آموزش ها آشنا شدند.

 خدادادی افزود: تربیت و پرورش فرزندان با پیچیدگی های روبرو شده است و با توجه به تغییر و تحولات فرهنگی و اجتماعی که در جهان رخ داده و کشور ما هم از آن ها متأثر است نیازهای جدیدی را در نسل جدید ایجاد کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر اینکه اهواز دومین شهر حاشیه نشین کشور است  گفت: اهواز با داشتن ۴۰۰ هزار حاشیه نشین بعد از مشهد دومین شهر حاشینه نشین کشور است و همین مسئله موجب ایجاد مشکلات و معضلاتی شده است.

وی در پایان اظهار داشت: مادران بیشترین و مهم ترین نقش را در تربیت فرزندان در خانواده و جامعه به دلیل حضور در خانه و به همان اندازه بیشترین سهم و تأثیر را در شکل گیری شخصیت کودکان دارند.

انتهای پیام/م

مادران خوزستانی با سبک های فرزند پروری آشنا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.