وحدت مهمترین راه مقابله با دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ خطیب جمعه دهدشت در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این شهروحدت راهکاری برای مقابله با دشمنانبا اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بد عهدی آمریکا در برجام گفت : رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام پیرامون برجام و دشمنی های دشمنان نظام تاکید زیادی بر وحدت بین قوا و جریانات مختلف داشتند و خواستند که با حفظ وحدت مقابل توطئه های دشمن ایستاد .
حجت الاسلام حسینی افزود : آمریکا و کشورهای اروپایی قصد دارند تا برسر مساله موشکی ایران بحث کنند و باید بدانید که هرگز ایران تن به این ننگ نخواهند داد زیرا وقتی دشمنان یک کشور بخواهند حمله کنند ابتدا آن کشور را خلع سلاح می کنند و اگر ایران هم بخواهد در بحث موشک سازی، خواسته های دشمن را اجرا کند در آینده شاهد حملات نظامی به کشور خواهد بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین به تعهد کشور های اروپایی نسبت به ایران هم گفتند که کشورهای اروپایی وقتی متوجه شدن آمریکا برجام را نقض کرده ، ساکت ماندند و باید متعهد شود که نفت ایران را به صورت تضمینی خرید و فروش کنند .
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به ولادت حضرت خدیجه کبری (س)اشاره کرد و افزود: شنبه دهم رمضان مصادف است با وفات حضرت خدیجه(س) ، ایشان کسی بودند که تمام دارایی خود را در راه اسلام هزینه کردند و خدا هم به ایشان شکوهی خاص عطا کردند و حضرت زهرا (س) فرزند این بانوی بزرگوار هستند و ما نیز باید این روز را گرامی بداریم .
حجت الاسلام حسینی هم چنین 15 رمضان ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را یاد آور شد و گفت: این روز به نام روز اکرام نامگذاری شده و یکی از راه های رفع فقر نیز بخشش و صدقه دادن است که این مساله باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد .

انتهای پیام/غ

صدقه دادن یکی از راه های رفع فقر و بدبختی است

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.