امام جمعه سرفاریاب گفت: نیمه شعبان حامل دو پیام بزرگ بیداری و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان دراین هفته نماز جمعه ضمن تبریک نیمه شعبان، این میلاد سراسر نور را حامل پیام مهمی دانست و افزود:حضرت مهدی (عج) رسالت ناتمام انبیاءوامامان راانجام خواهدداد و با برپایی عدل و داد بساط حاکمان ظالم و ستمگران را بر خواهد چید.

وی بیان کرد: امام غایب ولی فضایل و آثارش محسوس است.

خطیب نماز جمعه سرفاریاب به عصمت بعنوان یکی از ویژگی‌های امامت اشاره کرد وگفت: امام جانشین ومرجع علمی دراحکام است بنابراین معصومیت از گناه وخطا برای داشتن اعتماد مردم، از خصوصیات غیر قابل انکار امام است.

وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان باید با شناخت الگو‌های نابی مانند حضرت علی اکبر (ع) زمینه نفوذ الگو‌های غربی را از بین ببرند.

وی به لزوم جوان گرایی مسئولان هم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه بهره برداری مناسب توان جوانان رافراهم آورند.

خطیب جمعه سرفاریاب بااشاره به ۱۲ شعبان روز شورا اضافه کرد: شورا‌ها می‌توانند بازوان قدرتمندی برای دولت ومردم درامر خدمت رسانی باشند.

امام جمعه سرفاریاب درادامه به ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روزمعلم نیزاشاره کرد و ضمن تبریک این روز مبارک به معلمان از زحمات صادقانه وتلاش آنان در تعلیم وتربیت تشکر وقدر دانی کرد.

انتهای پیام/د

شعبان حامل دو پیام بیداری و آمادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.