معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان گفت: ۱۹۹ تن مواد غذایی در بازار آبادان توزیع می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛امیرحمزه بزرگی نیا معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان گفت:: ۱۹۹ تن مواد غذایی مورد نیاز و ضروری شهروندان در ماه مبارک رمضان در بازار آبادان توزیع می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده ۱۰۰ تن مرغ منجمد، سه تن گوشت منجمد، ۲۰ تن شکر، چهار تن تخم مرغ، هشت تن برنج هندی، ۸۸ تن برنج تایلندی در فروشگاه‌های معتبر شهرستان آبادان در حال توزیع است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان گفت: بنا بر اعلام اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز ۱۳۰ هزار ریال و هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک نیز ۱۱۰ هزار ریال است.

بزرگی نیا به اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود:این طرح با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در حال اجرا است.

وی گفت: ۶ گشت نظارتی، بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالار‌ها و رستوران‌ها، سوپر مارکت‌ها و مراکز عرضه میوه و تره بار را برعهده دارند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان با اشاره به اینکه بازرسان از ساعت هشت صبح کار بازرسی خود از واحد‌های صنفی آغاز می‌کنند، افزود: این روند تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

وی گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در آبادان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / د

توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.