نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میزان قابل اعتماد بودن رئیس‌جمهور آمریکا در میان مردم این کشور رو به کاهش است.

نظرسنجی: تنها 13 درصد آمریکایی‌ها ترامپ را قابل اعتماد و درستکار می‌دانندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، براساس نتایج نظرسنجی جدید «مون‌کی تراکین» تنها 13 درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را صادق و قابل اعتماد می‌دانند.

همچنین بنابر گزارش پایگاه خبری هیل از زمان آغاز نظرسنجی مون‌کی تراکین در ماه فوریه سال 2017 تاکنون میزان امتیاز صداقت و قابل اعتماد بودن رئیس جمهور آمریکا سه امتیاز کاهش یافته است.

میزان صداقت و قابل اعتماد بودن ترامپ پایین‌ترین امتیاز را در این نظرسنجی به خود اختصاص داده است. این عامل همچنین توانایی رئیس جمهور آمریکا برای انجام کارها و اینکه آیا او جدیت کافی برای رئیس جمهور بودن را دارد و نیز آیا او بر باورهای خود پابرجا خواهد ماند یا خیر را نشان می‌دهد.

35 درصد از آمریکایی‌ها در این نظرسنجی اعلام کردند به اعتقاد آنها ترامپ توانایی انجام مسئولیت‌هایش را دارد، در حالیکه 33 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز معتقد بودند که او توانایی کافی برای تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا را دارد. همچنین 41 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند ترامپ بر باورهای خود خواهد ماند.

این نظرسنجی در حالی صورت گرفت که رئیس جمهور آمریکا با ادامه تحقیقات فدرال بر سر ارتباط احتمالی میان کمپین انتخاباتی خود و روسیه برای تاثیر گذاشتن بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 مواجه است. از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا همچنین درگیر پرونده مطرح شده از سوی استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‎‌های مستهجن است. گفته می‌شود مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با پرداخت 130 هزار دلار حق‌السکوت از دنیلز خواسته است تا درباره ارتباط ترامپ با وی سکوت کند.

نظرسنجی جدید مون‌کی تراکین در فاصله زمانی اول فوریه سال 2017 میلادی تا 9 می 2018 میلادی صورت گرفت. 929 هزار و 225 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

انتهای پیام/

بی‌اعتمادی مردم آمریکا به دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار