خطیب نماز جمعه خرم آباد: ماه رمضان، ماه بندگی خدا و بهترین فرصت برای بهره مندی از تعالیم علمی و عملی و تدبر و تفسیر قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان، ماه رمضان را ماه ارتباط با خدا و، ولی خدا حضرت صاحب الامر برشمرد و گفت: کنترل اعضاء و جوارح بدن، پرهیز از حرام خواری، بهره مندی از معنویت قرآن و بهترین زمان برای دعا کردن در این ماه است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به سوم خردادماه، سالروز حماسه جاوید آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که عظمت آن را در سخن تاریخی امام راحل که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، می‌توان یافت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یکی از نتایج بزرگ حماسه آزادسازی خرمشهر را تشکیل هسته‌های مقاومت در ایران و سایر کشور‌های اسلامی خواند و گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدای عملیات بیت المقدس، محور مقاومت است و گروه‌های مقاومت امروز همانند سدی پولادین در مقابل استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

وی انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف را دهن کجی به جهان اسلام خواند و گفت: آمریکا با این اقدام به دنبال ماجراجویی، فتنه اندوزی و به رسمیت شناختن رژیم منحوس صهیونیستی است و وظیفه مسلمانان است که با اتحاد و مقاومت در مقابل این توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی مقابله کنند.

انتهای پیام/م

رمضان، بهترین فرصت برای بهره مندی از تعالیم علمی و عملی قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.