در پی اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا و اعلام خروج از برجام، مردم آگاه آذربایجان شرقی فردا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهر‌ها و بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی درپی تهدید‌های امریکا علیه ملت ایران، فردا ۲۱ اردیبشهت ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه تظاهرات ضد آمریکایی برگزار خواهند کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آمده است: اقدام جنون آمیز رئیس جمهور ابله آمریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی بیانگر خوی استکبار و اصلاح ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا است.

از سوی دیگر؛ این اقدام، حقانیت آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل و آینده نگرانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به اثبات رسانید.

اینک با تأکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس‌های مکرر مردم فهیم و زمان شناس برای محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه رییس جمهور آمریکا، آحاد امت دشمن شناس و همیشه حاضر در صحنه استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز قهرمان، در تظاهرات ضد آمریکایی- صهیونیستی برای تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین به صحنه خواهند آمد.

بر اساس این اطلاعیه تظاهرات ضد امریکایی مردم تبریز پس از اقامه نماز جمعه از سه راه مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تا میدان ساعت این شهر اعلام شده است. 

 

انتهای پیام/ش

تظاهرات ضد امریکایی در آذربایجان شرقی برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.