رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت:طرح آزمایی پروانه‌های بهره برداری صنعتی در شیراز در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در همایش تخصصی مدیران حقوقی شرکت شهر ک های صنعتی کشور در شیراز با اشاره به اجرای طرح آزمایی پروانه‌های بهره برداری صنعتی در شیراز بیان کرد: این طرح  در قالب اقدام کار گروهی ویژه در سطح ملی و در استان با دو محور برای ارزیابی فعال بودن پروانه‌های بهره برداری و شناسایی ظرفیت‌های جدید شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است.
وی بیان کرد: تیم اجرایی این کار گروه با هدف استفاده از ظرفیت‌ها به صورت میدانی، ثبت اطلاعات دقیق حوزه صنعت، آمار اشتغال واحد‌های صنعتی پیشرفته در حال تکمیل بانک اطلاعاتی واحد‌های صنعتی در استان تشکیل شده است.

همتی با بیان اینکه تمام واحد‌های صنعتی فارس پروانه بهره برداری را دریافت کرده اند که در حدود ۴ هزار و ۲۶۰ واحد بوده است، تصریح کرد: اطلاعات واحد‌های صنعتی فعال استان و ظرفیت ایجاد اشتغال آن‌ها بر اساس لیست بیمه سازمان تامین اجتماعی در سامانه‌ای که به همین منظور ایجاد شده ثبت می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: تا کنون برای ۹۳۵ واحد فعال که در شهرک‌های صنعتی سراسر استان در حال فعالیت هستند پروانه صادر شده است.

وی شهرک صنعتی شیراز را با ۶۵۲ واحد مستقر بزرگترین نومنه در استان دانست و افزود: تا کنون ۲۰ هزار و ۲۲۹ نفر در واحد‌های مستقر شهرک خای صنعتی سراسر استان مشغول به فعالیت هستند.

همتی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۹ طرح صنعتی در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان ارائه شده که در صورت بهره برداری از این طرح برای ۳۳ هزار نفر در فارس ایجاد اشتغال می‌شود.
انتهای پیام/ت

بهره برداری طرح آزمایی پروانه‌های صنعتی در شیراز

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار